Söndagskväll....

Jaha, jag blev inte klar med städningen men får ta nya tag imorgon. Jag gillar inte att städa när det är mörkt ute, svårt att se att det blir riktigt rent då!

Imorgon kommer min älskade dotter hem till sin gamla mamma och jag hoppas att vi hinner med att mysa med varandra. Hade tänkt att handla hem mat och fylla kylen men bättre att vänta tills hon är här så att jag får höra vad hon har för önskemål. J kommer att bli överlycklig att hon kommer och hon älskar ju honom med så det blir nog några mysiga dagar här hemma.

Nu är det också bestämt att jag ska börja jobba igen. Har ju varit hemma med full lön ett tag nu då de inte har rett ut var jag ska vara. Men nu är allt klart och jag kommer att få behålla min titel men med andra arbetsuppgifter. Jag kommer att arbeta mer självständigt och styra mitt arbete helt efter eget huvud. Det ser jag verkligen fram emot. Visst kan det vara kul att jobba med arbetskamrater men när det inte fungerar och att jag inte känner något förtroende för dem så är det mycket skönare att jobba ensam. Jag som gillar att sitta själv i tjänstebilen och lyssna på musik HÖGT! Och jag som gillar att sköta min egen almanacka, härligt!

Sååå, jag tror att detta kommer att bli toppen!! Och jag längtar. Har ju gått hemma hela detta året då jag först opererades, sedan cellgifter och strålning och  på det tjafs på jobbet!! Så nu kommer jag tillbaka med massa energi, nu ska de få se vem de har att göra med;).


(FOTO:PRIVAT)

Min vackra dotter med sina nya glasögon. Visst passar hon i dem?

Kommentarer
Postat av: Bror och morbror

Härligt att det löste sig - ha det gott nu med barnen och hälsa så gott! :-)

2008-10-20 @ 17:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0