10 september & regn.....

Lämnade J på skolan för en stund sedan och han var överlyclig för att det duggade ute för då kunde han ha stövlar på sig. Han säger att det passar han bättre för de går snabbt att ta av och sätta på. Fattar inte att han inte tycker att det är obekvämt att gå med gummistövlar hela dagarna men han är ju bekväm den lille sonen och då spelar det väl ingen roll om det inte regnar. Han har fått ett par nya stövlar av mormor som är röd-svarta med foder i. Först när han såg dem ratade han dem som tjejstövlar men när han satte på sig dem och kände att det var foder i så är det hans BÄSTA skor just nu, tur att det är höst!!

Jag sitter och väntar på att min mor ska ringa, hoppas vi kommer iväg till IKEA idag. Jag har inga andra planer men tänkte att om det inte blir IKEA så går jag ner och tränar kl 12.

Imorgon är det möte med min arbetsgivare och jag känner mig lite nervös för det mötet redan idag. Men det går säkert bra.

Nu...dags för havregrynsgröt!! Och...lilla dottern....det är inte min favoritfrukost men jag äter dt faktiskt, tro det eller ej;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0