ÄNTLIGEN MÅNDAG!!

Sitter och kollar runt på blogarna och det är såååå tråkigt att rpincip inga har uppdaterat sedan jag läste sist, jag har blivit bloggberoende, men då gäller det inte min egen blogg utan att läsa andras;)

Idag ska jag fortsätta med målingen på toaletten, målade två korta väggar igår och jag känner redan nu att jag kommer att bli nöjd....härligt ljust blir det!!! Jag har ju tänkt göra detta sedan jag flyttade hit för drygt fyra år sedan så det var verkligen på tiden att jag tog tag i detta!!

Jag har mailat till gymmet nu under morgonen för att boka en tid för att göra tester. Får ju massa hjälp när man går viktminskningskursen och det är ju alltid kul att kunna mäta sina framsteg. Jag inbillade mig i morse att jag redan har minskat lite i midjan, kanske kommer jag inte kunna att låta bli att mäta mig idag trots att jag bara hade tänkt att mäta mig var 14:de dag.

Nu, havregrynsgröt och fortsätta kolla morgonTV.

Kommentarer
Postat av: tjohanna

du har väl aldrig gillat havegrynsgröt? puss och kram

2008-09-08 @ 15:53:17
URL: http://tjohannas.blogg.se/
Postat av: Markrokodil

Till min dotter:



Har du hört uttrycket: vill man vara fin får man lida pin??

2008-09-08 @ 16:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0