BARNLEDIG OCH INGA PLANER!!

Ja, idag blir det en dag som jag hoppas går i städningens tecken. Jag skulle vilja få ordentligt med energi för att göra en riktig storröj här hemma. J åker till sin pappa efter skolan idag så jag har all tid i världen. Det enda som står på min agenda idag är ett besök på företagshälsovården under förmiddagen.

Hoppas verkligen att jag får lite roliga erbjudande på aktiviteter under helgen annars blir det bara att träna och slappa......och då känns det ju bara som om dagarna går.

Hoppas att nyårskillen fattar att han ska lära känna mig ordentligt och kanske kan jag bli bjuden på en riktigt härlig skogspromenad tillsammans med honom och hans hund. Saknar faktiskt skogen ibland, jag som aldrig har varit en naturtjej, sedan jag flyttade in till stan.

Verkligen kul att lära känna nya människor men jag kanske har skrämt bort honom då jag har varit lite för intensiv då jag har velat att vi ska ha kontakt. Men å andra sidan så är det så jag är som person och varför förneka den man är. Bättre att vara ärlig från början annars blir det ju väldigt konstigt längre fram i relationen. Jag är ju inte släkt med Greta Garbo precis;).

(FOTO:GOOGLE)

Och visst måste det finnas någon för mig också. Jag vill ju ha någon att hålla i handen då det blåser kallt!!!

(FOTO:GOOGLE)

Kommentarer
Postat av: Mickan

Men du känner Greta Garbo iaf! :)

2008-09-18 @ 09:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0