Då var jag klar.....

...med målandet för denna dagen. Det blev verkligen en stor förändring, jag gillar vitt! Pratade med min mor och berättade att jag snart var klar med målandet och vi ska försöka komma till IKEA i denna veckan, om vi hinner och orkar. Nu vill jag ju ha allt nytt på toan men som vanligt får jag begränsa mig. Jag är ju faktiskt ensamstående mamma och har begränsade pengar att lägga på inredning men kul är det!

Nu ska jag sätta mig och äta lasagnette och dricka tre stora glas vatten för klockan sex är det Bodypump som gäller!!

Kommentarer
Postat av: tjohanna

haha =P själv sitte jag och mumsar i mig ny bakade muffins me blåbä och hallon =). Ska igentligen inte äta massa sånt men blev så sugen.

2008-09-08 @ 18:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0