JAG HAR BLIVIT UTMANAD IGEN!!


Utmaning...


Har du pussat nummer 2?

Nej, grannen.


Vad har du för relation med nummer 20?

Ingen, rolig telefonsvarare. (0705114966)


När ska du träffa nummer 30?

Kommer kanske aldrig hända. Mitt ex kompis i Stocholm


Är nummer 18 söt?
Ja, Camilla ja. Vacker är nog mer rätt!


Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Mammas man.....snäll!


Gillar du nummer 14?
Bilregistret???!!

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Ja, och igår var han med på Idol....Alexander!!


När ska du träffa nummer 26 nästa gång?

Gazzi, han skulle hälsat på mig igår så jag antar att han dyker upp idag.


Är du nära vän med nummer 23?
Nä, mitt ex:s dotter.Men jag tycker om henne!!

Har du gått på bio med nummer 4?
Alexandra, nä det kommer nog inte hända, men hon hade en rolig möhippa.


Skulle du kunna gå ut med nummer 35?

Jajamen, Ove...det händer ju då o då.


Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Har inte pratat med Linda A på länge


Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?

Absolut, min barndomskamrat Anna F. Snart kalas för att hon nyligen fyllde 40 och då blir det kramkalas.


Vad har du och nummer 24 för relation?
Frans är min store sons kompis.


Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Granne igen....blir nog bara att prata....


Vad är det bästa med nummer 8?
Anna B. Hon har varit min vän i 25 år och känner mig väl.


Brukar du och nummer 16 träffas?
Niklas. Nä, han är musiker och spelar i samma band som mitt ex.(Men visst är han snygg Mickan!;))

Och ni som läser detta är utmanade så fram med Era mobiler och kör!!


Kommentarer
Postat av: Mickan

Haha! Ja lätt att han e ögongodis :)

2008-09-18 @ 09:45:25
Postat av: marie

Mickan:Jag håller ju bara med!!

2008-09-18 @ 10:10:19
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-18 @ 10:13:38
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0