Mamma Mia.....

Idag har alt gått i lugnt tempo efter att jag o min väninna A var ute igår och gjorde Borås.

Jag har varit på Coop, Åhlens och i Knalleland och fick köpt färg, penslar, roller och ett nytt nyckelskåp.

Jag har bestämt att jag ska måla om mitt badrum och hade tänkt att göra det idag men det får bli imorgon istället för jag kom på att jag vill gå på bio. Har ringt alla tjejer i min telefonbok(inklusive mamma) men ingen hade tid o lust att gå med men till sist fick jag tag i min väninna M som trots att hon ska jobba imorgon och har jobbat idag, gärna gick med mig på bio. Så nu ska jag kolla på Mamma Mia ikväll och jag har hört att den ska vara bra, så det hoppas jag.....

(FOTO:GOOGLE)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0