Oj.......

Jag fick faktiskt målat klart taket och väggarna igår så nu är det bara fönstret kvar och inredningen, ser ut att bli en helg med ett färdigt badrum i alla fall.

J och jag har en mellandag, dvs vi bestämde imorse att ta ledigt och bara njuta av dagen. För en liten stund sedan kom grannkillen ner med sin mamma och de undrade om J ville följa med till badhuset, klart han ville!!! å nu sitter hans mamma här och har som vanligt fastnat i alla mina favoritbloggar.

Idag blir det en lugn dag förutom att jag ska på bodypump ikväll, men det är ju bara roligt. Tänker bara mysa med J, kolla TV och gå och lägga mig tidigt.

Njut av fredagen!!(FOTO:GOOGLE)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0