SÖNDAGSMYS

Var verkligen trött imorse när klockan ringde, alldeles för få timmars sömn men jag går ju på kurs på gymmet kl 10, 12 söndagar i rad och har jag nu gett mig in i detta så ska jag verkligen slutföra det och göra det bästa av det. Klädde på mig träningskläderna och gick ner till gymmet i regnet, givetvis utan paraply. Föreläsning och sedan ett spinningpass, jobbigt men skönt när det var över och vår instruktör spelade verkligen skön musik.

Sedan hem och förberedde maten och sedan en skön dusch. Efter lunchen skulle jag bara kolla lite TV och vila men somnade givetvis och hela dagen försvann.

Igår hade jag ju köpt färg för att måla om badrummet men det blev ju inget med det men nu efter en lång middagslur så kommer väl jag få svårt att sova inatt så nu har jag börjat plocka ut alla saker ur badrummet, ska försöka börja måla imorgon. J ska jag ju inte hämat förrän imorgon kl 16 så jag har ju hela dagen på mig.

Nu, TV och i reklampauserna utröjning av toaletten!! Återkommer senare med före och efterbilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0