UTMANING!

Man får bara svara med ett enda ord på varje fråga!


1. Din mobiltelefon: Slimmad
2. Din äkta hälft: Singel
3. Ditt hår: Långt
6. Det bästa du vet: Mys
7. Din dröm inatt: Ingen
8. Din dröm/ditt mål: Frisk
9. Rummet du är i: Vardagsrummet
10. Din hobby: Vänner
11. Din skräck: Krig
12. Vill du vara om 6 år: Frisk
13. Var du igår kväll: Hemma
14. Vad du inte är: Elak
15. En sak du önskar dig: Kärlek
16. Var du växte upp: Mölndal
17. Det sista du gjorde: Te
18. Dina kläder: Myskläder
19. Din TV: Påslagen
20. Ditt husdjur: Inga
21. Ditt humör: Förhoppningsfullt
22. Saknar du någon: Mormor
23. Din bil: Ingen
24. Något du inte har på dig: Knytblus
25. Favoritaffär: Esprit
26. Din sommar: OK
27. Älskar någon: Barnen
28. Favoritfärg: Svart
29. När skrattade du senast: Igår
30. När grät du senast: Igår



Du som läst detta är utmanad!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej svägerskan, jag antar utmaningen jag fått av dig =)



Har du pussat nummer 2?

Japp (min vän Anna G)





Vad har du för relation med nummer 20?

Ingen relation alls. (Kundnr till Club Silja så jag ska komma ihåg det, haha!)





När ska du träffa nummer 30?

Aldrig mer, ska pålocka bort numret etfer denna utmaning (Hårpunkten i Västerås)



Är nummer 18 söt?

Ja jättesöt, (Camilla W)





Vad var ditt första intryck av nummer 13?

Kommer faktiskt inte ihåg var så nervös att träffa svärmor för första ggn haha! (Bernt& BrittMarie)





Gillar du nummer 14?

Gillar och gillar, men han är helt okej! (Min chef)



Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?

Nej tyvärr inte (Anna N)





När ska du träffa nummer 26 nästa gång?

Ingen aning, dröjer säkert flera år (min kusin med familj. Träffas istort sett aldrig, bara på bröllop och begravningar, hoppas det blir det förstnämnda nästa ggn ;-))



Är du nära vän med nummer 23?

Nej inte nära vän, men vän (Dominika)



Har du gått på bio med nummer 4?

Kanske i unga år, minns inte (min barndomsvän Anna S)



Skulle du kunna gå ut med nummer 35?

Haha, jag går ut med denna personen varje dag (Mitt egna jobbnr för att komma ihåg det, låter ju som jag är senildement redan haha!)



Vad pratar du och nummer 5 oftast om?

Vi pratar sällan, pratar vi blir det om allmäna saker (Anna&Marcus)



Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?

Absolut, kommer kramas med henne på lördag hoppas jag (Min fd arbetskamrat Annika)





Vad har du och nummer 24 för relation?

Relation och relation.. Vi har lärt "känna" varandra via bloggen (Emelie)



Vad skulle du vilja göra med nummer 25?

Ta en fika (min "Moster" Ewa)



Vad är det bästa med nummer 8?

Hon förgyllde mina dagar på mitt förra arbete och så är hon inredningintresserad som jag, kul tjej (Annika Hem)



Brukar du och nummer 16 träffas?

Absolut (min lillebror)



KRAAAAAM!!!

2008-09-17 @ 10:48:14
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Anna

Antar denna utmaning också =)



1. Din mobiltelefon: Guld

2. Din äkta hälft: Jens

3. Ditt hår: Blont

6. Det bästa du vet: Lycka

7. Din dröm inatt: Härlig

8. Din dröm/ditt mål: Utvecklas

9. Rummet du är i: Kontoret

10. Din hobby: Inredning

11. Din skräck: Krig

12. Vill du vara om 6 år: Mamma

13. Var du igår kväll: Hemma

14. Vad du inte är: Ond

15. En sak du önskar dig: Fred

16. Var du växte upp: Björketorp

17. Det sista du gjorde: Myste

18. Dina kläder: Skjortklänning

19. Din TV: Platt

20. Ditt husdjur: "Apa"

21. Ditt humör: Glatt

22. Saknar du någon: Ja

23. Din bil: Svart

24. Något du inte har på dig: Burka

25. Favoritaffär: Inredning

26. Din sommar: Underbar

27. Älskar någon: Flera

28. Favoritfärg: Vitt

29. När skrattade du senast: Igår

30. När grät du senast: Fredags

2008-09-17 @ 11:09:37
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0