Vad gjorde du på nyårsafton???

Har idag fått ett kufiskt meddelande på msn. Någon kille har addat mig för ett tag sedan. Jag vet inte vad han heter och han har ingen mailadress som gör saken lättare. Jag har aldrig tidigare pratat med honom på msn och idag skrev han: !Jag vill gärna lära känna dig Marie, var ju trevligt i ditt kök på nyårsafton". Diver han med mig eller har han varit hemma hos mig på nyårsafton, vad vet jag!!! Senildement som jag är så har jag inte en aning.

Jag har ägnat kvällen åt att ringa runt till mina vänner och de vet vad de gjorde och de var inte tillsammans med mig.....

VEM ÄR DEN MYSTISKA MANNEN????

Hoppas och antar att gåtan snart får en lösning för de som känner mig vet hur nyfiken jag är och detta kommer uppta mina tankar fram tills jag har fått svaret....

Så...frågan lyder: Vad gjorde du på nyårsafton och gjorde du det med mig????

(FOTO:GOOGLE)

Kommentarer
Postat av: Broren

Hej syster! Jag är iallafall oskyldig denna gången - jag firade nyår i Enköping med vänner :-)



Hälsa barnen! Kramar!

2008-09-15 @ 07:55:35
Postat av: Marie

Broren:

Nä, trodde inte att du var inblandad, kramar

2008-09-15 @ 18:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0