VADÅ SOVMORGON??!!

Vaknade givetvis jättetidigt när jag för en gångs skull har sovmorgon. Förmiddagen ägnade jag åt tv-tittande och att läsa bloggar. Sedan var det dags att göra sig iordning för läkarbesöket! Lasarettet är skrämmande men ack så nödvändigt. Hade till min stora glädje tappat lite vikt......återbesök om tre månader!!

Har nu hämtat sonen och hans kompis M på fritids så nu leker de för fullt. Jag måste fundera på vad jag ska bjuda dem på idag, har just nu ingen kraft till att ställa mig vid spisen. Mc Donalds hade varit perfekt, men ekonomin och mitt nya liv säger nej till det...antar att det löser sig under eftermiddagen!!!

"TA INTE LIVET FÖR GIVET"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0