Vila, barnledig, sjuk och träning...

Ja, här händer inte mycket egentligen, därav inget bloggande. J har varit med sin pappa i Dalarna och fiskat och kommer äntligen hem ikväll. Jag har åkt på en riktigt snorig förkylning, precis som alla andra just nu och har mest vilat mig igenom dagarna. Skulle ju egentligen börjat jobba i måndags men först ska vi ha möte och min fackliga representant kan inte förrän den 11 september så nu går jag hemma med lön, känns rätt ok.

Jag har löst årskort på gymmet igen. Ska nu verkligen ta tag i min kropp och banta är ju inte min melodi. Lyckades få ett riktigt bra pris så nu ska det bli kul att träna igen. Har ju längtat så efter träningen under min cancerbehandling så det ska jag tänka på när det är "uppförsbacke".

Igår var jag på Body Pump så idag har jag lite ont på framsidan av låren, men det ska ju kännas att kroppen har fått slita. Idag blir det Body Balance, det har jag aldrig varit på förut så det känns lite spännade....

(FOTO:GOOGLE)
Jag om 12 veckor;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0