Ännu en helg till ända...

Helgen började faktiskt lite redan i torsdags då det blev grill på min innergård med trevliga vänner, god mat och några öl.

På fredagen slappade jag mest och åkte senare på eftermiddagen till Katta och förfestade lite med vänner, för att sedan abrupt få åka hem då jag fick sådan värk och givetvis hade jag glömt mina värktabletter......Det blev till att åka hem, ta tabletter, vila en stund för att sedan gå ner till Brasseriet och dansa lite. Det gick faktiskt över all förväntan!!

På lördagen var jag, Jakob och Mickan en snabb sväng i Knalleland för att få mat i magen, köpa doppresent plus att jag fick köpt mig en sommarklänning. Sedan hem och packade för att åka ut till mina föräldrar och koppla av!! Det bjöds, som vanligt, på god mat och mys!!

På söndagen vaknade jag inte förrän halv nio och mådde först bra för att sedan, efter frukosten, få riktigt ont! Tankade mig med piller och vilade mig en stund i solstolen med en god bok. Eftermiddagen bara rusade iväg!!

När vi kom hem slappade jag och läste era bloggar. Nu dags att ta tabletter igen och krypa ner i sängen och hoppas att jag får sova inatt!

(FOTO: BRASSERIET.COM)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0