Blodprov, skola, vila och utemöbler

Bra sammanfattning av denna dagen.

I morse gick jag och Jakob till barnmottagningen för att Jakob skulle ta blodprov. Han var verkligen duktig, trots att han var så nervös innan! Sedan hade jag lovat han att följa med honom till skolan så jag var med en stund på rasten, sedan hade han syslöjd, matrast och efter det gick hela klassen till badhuset varvid jag gick hem och la mig att vila då värken var värre än värst!!

Jag sov i ett par timmar och sedan kom min pappa och väckte mig och hjälpte mig med elektriskt småpill i min lägenhet. Vi fikade och sedan hämtade han Jakob på fritids.

Nu sitter jag här och väntar på Ida för vi ska åka ut till mina föräldrar för att hämta deras gamla utemöbler som hon ska överta. Tror att hon kommer att få det riktigt fint på sin altan nu!!

(FOTO: GOOGLE, kärlek)

Älskar mina barn över allt annat på denna jorden!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

älskar dig med mamma. Hälsa alla! puss och kram

2009-04-22 @ 18:10:35
URL: http://tjohannas.blogg.se/
Postat av: vashten

Tittar in o önskar dig en super härlig och skön lördag...kram/vashten

2009-04-25 @ 10:09:54
URL: http://www.metrobloggen.se/vashten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0