Bloggfest....

Det blir ett kort inlägg, men ändå ett stort tack till sponsorerna och gulliga Mira som hade arrangerat festen. (Inte konstigt du är helt slut efter ett sådant elefantjobb!!)

Då jag dagen innan hade kommi hem från lasarettet och hade ordentlig värk så var jag bara med på festen i ett par timmar och var inte mitt vanliga jag, men hoppas ju att jag inte blir portat för all framtid för det....jag lovar alla bloggkompisar att jag ska visa er att jag är en riktig partypingla, bara jag är frisk!!!

Vi samlades hos Mamsen som hade fixat supergott tilltugg från Ridderheims delikatesser.

Mira
hade med stor hjälp av Marica fixat goodiebags som vi alla fick.
Jag är fortfarande chockad......(Jag vågar ju aldrig bjuda hem Er till mig, välkomstdrink, presenter och mat.......när jag har party brukar alla få ta med sig eget!! Jag hade tom glömt att ta med en gåva till arrangören och lägenhetsinnehavaren, ska kompensera detta, jag lovar!!!)

Här kommer lite utav innehållet!
Vill ni se snyggare bilder så kolla gärna på Miras blogg. Vet att det är ett kort inlägg, men jag skyller på sjukdom och loooovar att skärpa mig!!


Så här såg Goodiebagen ut!




Aerobic-socka från IoB-butiken. (Görgo kvalite, underbara till mina frusna fötter och kommer nog bli en favorit att ha på gymmet!)

Från PetrifiedInPink fick var och en av gästerna 6st kort med budskap 10% rabatt. (Görfina, nu måste jag till Ikea och köpa ramar!)

LekoBuslandet såg till att vi fick två fribiljetter var! (Jakob tackar särskilt!!)

Vimsadekor sponsrade med liten väggdekor samt 25% vid beställning.(Mer väggdekor till folket.....)

Pär på Percka Studio sponsrade med 25% rabatt. All slags fotografering, Möhippa, bröllop,
Modell för en dag mm.(Kommer helt säkert till användning. Jag har ju nyligen besökt Pärs studio då han tog kort på sonen, kanske kunde lura dit mina tre barn på ett gruppfoto snart.....MAMMA VILL HA!!)

Gratisbio sponsrade med poäng. (Den snöt Mickan direkt, så nu kan hon gå på bio, GRATIS!!)

Nystartad butik på nätet. Vi fick hela 50% rabatt på hela sortimentet hos Pandaa. (Ska snart kolla in, kanske slinker det ner något, 50% är ju otroligt bra!!!)



Företaget Chilihouse bidrog med Chilisås, godis, kapsylöppnare och 15% rabatt vid beställning. (Här ska kryddas!!))

Svampbutiken sponsrade med 3 kryddpåsar.(...mer kryddor till kryddskåpet, mums)



 Alcon. Sponsrade med våtservetter för ögonen, smörjande ögondroppar och linsvätska.(Perfekt, jag snodde Mickans påse också, jag är ju linsbärare så då var det ju klart att jag behövde de bättre än henne!!)




Martinshop har förutom den jättefina påsen, sponsrat med tidning med tillhörande film,
prover,broschyrer och "leksaker". (Jaha, funderar fortfarande vem i min bekantskapskrets som vill roa sig med tidning och film......)



Lady Finger från Sextoysonline(Behöver säkert en singel som jag, men har ju ingen vana vid leksaker, så vi får se....)





Godis från Ryfors Konfektyr. Märk väl den vita chokladen med Miras namn på. Så gulligt gjort av dem. ( Kan meddela att det var riktigt gott godis, har legat i min säng ocg stoppat i mig både min och Mickans lakritsstång samt min "Miragodis", gott-gotte-gott-gott)


Som sagt, vilken underbart härlig fest, jag som älskar privata tillställningar tyckte synd om mig själv att detta arrangerades då jag inte var i mitt esse...............men av bedömningen av kort som finns i de andras bloggar så hade de riktigt kuul utan mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0