En kort uppdatering

Efter att ha haft en smärtfull dag i min säng igår bestämde jag mig för att åka ut till mina föräldrar och bli omhändertagen, så här är jag nu....

Igår eftermiddag när jag kom hit så var det mys på altanen och gott, grillat på kvällen för att sedan kolla film.

Min pappa fyller år imorgon, söndag, men eftersom jag redan igår ville kolla film och hade köpt en DVD till honom i födelsedagspresent så fick han den redan igår så kvällen tillbringades i soffan med bra film och gott godis.....

Sedan en lång natts sömn för att vakna och bli serverad en god lördagsfrukost. Mina föräldrar har sedan hela dagen slitit i trädgården medans jag har solat mig och läst god bok, vilken underbar dag.

Nu kollar vi TV och myser med popcorn och godis.

Skulle tro att min morgondag blir lika god och underbar!! Längtar redan!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hälsa alla!och ett stort grattis til Berna =).

2009-04-19 @ 17:39:18
URL: http://tjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0