En låååååång dag snart till ända...

Idag vaknade jag i god tid och kände mig pigg. Väckte prinsen som efter gårdagens strapatser verkade pigg och han var glad att han skulle gå till skolan och f berätta om olyckan igår. Efter frukosten följde jag honom till skolan och sedan hade jag planerat att jag skulle hem och plocka undan och göra fint. Direkt när jag kom innanför dörren ändrades planerna pga värk och jag fick ligga i sängen fram tills lunch. Släpade mig upp och tog värktabletter och efter en stund gick jag ner till tvättstugan då jag hade bestämt mig att åtminstone få det gjort.

Nu några timmar senare inser jag att det inte kommer hända så mycket mer denna dagen, jag känner mig tagen efter förmiddagens värk så det blir till att göra klart tvätten och där emellan försöka vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0