En ny dag

Har sovit som en riktig prinsessa. Har bara vaknat vid ett par tillfällen inatt och det var verkligen länge sedan jag har sovit så här gott som  jag har gjort inatt. Verkligen skönt att få vakna av sig själv också, ingen Jakob, ingen lasarettspersonal eller en telefonsignal som får kroppen att hoppa till.

Känner mig så pigg idag så jag funderar om jag inte ska boka en tid i tvättstugan och försöka tvätta upp min tvätt, har ju inte sä mycket i tvättstugan eftersom min käre mor har hjälpt mig så det kanske vore bra att ta det redan nu. Men, vi får se.....bara för att jag känner mig bra nu så betyder ju inte det att det kommer vara hela dagen, men jag hoppas!

Nu ska jag strax ta en dusch, äta en god frukost och sedan hoppas jag att Ida hör av sig. Jag vet att hon eventuellt ska till Ikea idag och jag har ju länge haft lust att åka dit så jag hoppas att jag får åka med.....

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Hihi! Man såg mig liite, mitt hår en snabbis och att jag håller upp mitt körkort för ansiktet, antagligen för att kllia mig eller någe..



Men kul att man såg andreas så pass mkt och att folk kände igen honom.

2009-04-14 @ 08:41:35
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0