Här händer det grejer....

Efter den stora städningen i förra veckan så tänkte jag försöka i samma anda nu när jag är sjukskriven. Jag har ju planerat en sommar med mycket sol & bad och då är det ju skönt att veta att det är ordning hemma.

Jg började i gårkväll att röja ur min klädkammare men luften gick ur mig, fortsatte idag men återigen fick jag ont och tvingades vila. Då jag hade vilat en stund kom min käre mor och efter att jag hade bjudit henne på lunch så hjälpte hon mig att städa och ställa ordning i klädkammaren, så nu är det riktigt fins i den igen, härligt...

Imorgpn hade jag tänkt att städa mitt skafferi, men tyvärr kommer inte mamsen in imorgpn så jag kanske ska vänta med det;)...

Idag har jag också hunnit med att gå till vårdcentralen då jag tyckte att det kändes som om slangen jag har i njuren var på väg ut. Distriltsköterskan la om förbandet och tyckte att allt såg bra ut men efter ett par timmar hemma så har omläggningen lossnat så det blir väl att gå till vårdcentralen imorgpn igen.....som om jag inte har annat att syssla med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0