LÅÅÅÅÅNGFREDAG

Usch, fy osv.....

Vaknade strax före tre pga värk och har inte kunnat somna om och ingen god bok har jag att läsa heller....Undrar vad jag ska göra av denna låååånga dagen??

Har vid ett flertal tillfällen varit i kontakt med läkare, sjuksköterskor osv på lasarettet men ingen kan hjälpa mig. Min läkare hänvisar bara till att det kan göra ont och att jag får stå ut, han tänker inte göra något åt mina problem. Den andre läkaren tycker att jag ska vara inlagd på lasarettet så de kan hjälpa mig med smärtan och det har jag ju prövat nu vid ett flertal tillfällen utan gott resultat. Barnmorskan tycker att någon måste hjälpa mig, hon påtalar att det finns möjlighet att kontakta en annan läkare och få hjälp eller råd, hon tycker inte att jag ska ha det så här i minst sex veckor till.....

Och jag, jag fattar inte hur jag ska stå ut med denna ständiga värk. Trots alla värkmediciner så har jag ändå ont. Jag får ingenting gjort här hemma utan ligger i princip och vilar hela dagarna. Igår orkade jag inte ens laga middag utan jag och Jakob hämtade mat på Mc Donalds till hans stora glädje....

Nu sitter jag här och dagen har så sakta börjat. Väntar på att Ica ska öppna så jag kan starta med lite god frukost. Tänkte hinna mysa med sonen en del innan han ska åka hem till sin pappa.

GLAD PÅSK!!

Kommentarer
Postat av: Bror med familj

Glad påsk på er också!



Kramar!



2009-04-10 @ 10:46:30
Postat av: Carro

Glad påsk :)

2009-04-10 @ 22:19:23
URL: http://carolinefredriksson.blogg.se/
Postat av: vashten

Önskar dig en riktigt glad påsk med en massa godis o annat gott....Kram /Vashten

2009-04-11 @ 10:11:22
URL: http://www.metrobloggen.se/vashten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0