Påskaftonen slut (för vissa)

Nu ligger jag återigen i min säng igen efter att ha haft en mysig grillstund med goa vänner. De andra gick vidare till krogen efter grillning och lite prat men jag gav upp och valde att gå hem....De som känner mig vet att jag verkligen har ont, för jag brukar sällan missa en utekväll med vänner men så är det nu. Kanske inte är värk, kanske är åldern;).

Blev avundsjuk på Mickan som idag fick reda på att hon ska opereras i nästa vecka. Jag skulle verkligen vilja att detta hade en ände nu men det är ju sex veckor kvar tills min operation så det är väl bara att vänja sig vid alla bekymmer. Jag hoppas verkligen att jag får ersättning från försäkringsbolaget efter detta för jag är så j-a less på detta och tycker livet är orättvist just nu.....men ingen idé att älta...nu blir det TV:n en stund och sedan förhoppningsvis sömn i några timmar(är just i detta ögonblicket nästan smärtfri, underbart!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0