SÄS

Så nu ligger jag på mitt "vanliga rum" på samma avdelning som alltid och väntar på läkaren. De har pressat ut en hel del blod från mig idag och skickat massa rör till labb för att kolla att njurar mm fungerar som de ska. Kom för en liten stund sedan upp från bukröntgen där de skulle kolla så allt såg rätt ut i buken efter operationen i förra veckan.

Denna eviga väntan.....vet inte om jag ska vara kvar här eller om jag får gå hem idag eller om jag blir kvar ett längre tag.....jag vet helt enkelt ingenting!!(Kanske är som det brukar vara i och för sig, men det känns extra snurrigt)

Läste en kvinnas blogg om sjukdomsvinster....dvs att man får blommor, presenter och uppvaktning!!

Jag har ju missat att ta kort på alla dessa fina blommor, presenter, godisar, överraskningar, tidningar jag har fått...men Ni ska veta att jag verkligen uppskattar det!!!!

Tack

Jens och Anna för datorn,
Åse för alla fina presenter och att du tagit hand om mig och stöttat mig och all god mat du lagat!!,
Mickan för sällskap, godis och roliga presenter,
Mira för sällskap, äcklig kinamat, blommor, roliga presenter, massa godis(jag har kvar!!) och Coca-colan,
Mikael & Tobias för cheeseburgarna och pizzan,
Jonas för gott sällskap,
Hajja för boken ,chokladen och trisslotterna(tyvärr nitlotter),
Anna för boken och

alla andra som hört av sig via telefon, sms, bloggen och FB....hur skulle jag klara mig utan mina vänner??!!


Stora, stolta pussar till min fantastiska barn, utan Er hade jag inte orkat!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0