Slutet på söndagen....

Jag har haft en underbar helg hos mina föräldrar och blev efter en god söndagsmiddag hemskjutsad. Slängde in mitt bagage i lägenheten och gick ner och kollade fotboll på Brasseriet (Gefle-Elfsborg 1-2).

Ida kom sedan och hämtade mig och vi åkte hem till henne för att ha en riktig "girlsnight", så mysigt vi har haft det. Mycket snack, snacks & skratt.

Imorgon har jag fullt upp då jag ska ringa en del samtal och reda upp en del saker.....och det är viktiga saker så jag hoppas verkligen att jag har samma energi kvar imorgon då det gäller denna frågan....och att jag kan hitta någon som lyssnar på mig!!!

(Bild: Google, mor+son)

Kommentarer
Postat av: vashten

Hej i stugan...hoppas du haft en fin och underbar helg med mkt sol...själv har helgen varit super...önskar dig en go o härlig dag.....kramizar/vashten

2009-04-20 @ 09:28:47
URL: http://www.metrobloggen.se/vashten
Postat av: Erika

Nämen MarieKrokodil! Allt bra hoppas jag? Ses väl den 2a maj, kan ta med den då om du vill! Ha en bra dag..

2009-04-20 @ 10:32:25
URL: http://tyrahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0