Vad inbillade jag mig egentligen....

Klart att jag inte fick åka hem...eller det fick jag om jag ville....permission och vara tillbaka 6.45 på avdelninge. Då känns det ju bättre att vara kvar här och hoppas på några timmars sömn i alla fall. Vem vill ställa sin väckarklocka en lördagsmorgon om man inte måste, inte jag i alla fall.

Läkaren hade inte tid att kolla alla provresultat och prata med mig idag men hon skulle komma imrogon, gissar att det blir på ronden då. Alla prover visade bra förutom kreatininhalten som var förhöjd och enligt sköterskan kunde detta bero på att det ev var något hinder i njuren eller urinledaren, får väl se vad läkaren säger imorgon.

Men, positiv som jag är så skulle jag i vilket fall tro att det blir hemgång imorgon för min del. Jag hoppas då att jag får med mig ordentliga värktabletter så att jag kan börja fungera som människa igen....


Kommentarer
Postat av: Petra

Håller tummarna för att du får åka hem i morgon...o får med dig så mycket värktabletter som du behöver! Krya på dig nu och så hoppas jag att jag får tillfälle att träffa dig igen. Måste säga ändå att jag tycker det var så himla strkt av dig att ta dig till bloggträffen i Göteborg!

2009-04-03 @ 23:33:43
URL: http://www.metrobloggen.se/petra74
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Tänker på dig underbara svägerska och jag hoppas verkligen att du tillfrisknar SNABBT nu så du slipper sjukhus forever! Tänker på dig! Största kramen, Anna

2009-04-04 @ 15:27:23
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Åse

Ja det är väl en jäkla skit som du jhar råkat ut för!!!! Nu får väl läkarna visa vad de går för o hjälpa dig o rätta till det som de ställt till med! Tänker på dig min allra bästa vän <3

2009-04-04 @ 20:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0