Värk, nystädat och vila....

Hade tänkt att uppdatera min blogg nu, men pga av värk så orkar jag inte det idag, kanske finns mer krafter imorgon??

Har åter varit på lasarettet idag och nu kanske det händer något. Imorgon ska de ringa från urologen efter de har talat med min läkare och se om de kan finna en annan lösning, det tar dock inte bort värken men löser en massa andra problem. Jag hoppas, jag hoppas....

Dessutom är min lägenhet ni nystädad, allt skräp slängt, påskriset står på bordet och hönan är på plats. Välkommen påsken!!

Imorgon är tanken att min käre mor ska ta Jakob med sig till Naturhistoriska, det ser han verkligen fram mot.

Kram på Er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0