Andra dagen

Helt fantastiskt, jag är på min andra rökfria dag och än så länge har jag klarat det. Visserligen är inte dagen slut ännu men kvällstimmarna hoppas jag ska gå ganska lätt då jag kan kolla TV eller film.

Jag är såå glad och nöjd med mig själv och nu ska jag lägga hundra kronor i spargrisen jag köpt på Ullared för just detta ändamålet, dvs 50 kr varje dag som jag är rökfri. Jag hoppas verkligen att jag kommer att ha råd med det nu, för det är verkligen något som är konstigt; när man röker ser man alltid till att ha cigaretter men när man slutar så blir inte alla de pengarna över, konstigt??

(FOTO:PRIVAT)

Kommentarer
Postat av: Johanna

jakob måste vara avungsjuk på att du har en sån fin sparbössa;)

2009-08-04 @ 18:36:17
URL: http://tjohannas.blogg.se/
Postat av: Carro

Tack så mycket :) Det är en mysig känsla =)



Jag kan försöka förklara hur man lägger in filmklipp, det är lite klurigt i början mmen när man väl har lärt sig så är det super enkelt.



Gillar din sparbössa :)

2009-08-04 @ 22:13:20
URL: http://carolinefredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0