Dagarna går fort....

Fattar knappt själv att jag fortfarande är rökfri trots party och utgång. Tycker verkligen att jag är superduktig *klappar mig själv på axeln*.

Träffade en tjej som jag för många år sedan har gått i skolan ihop med. Hon hade för många år sedan skilt sig och levde nu ensam men det enda hon ville var att få tillbaka sitt ex, hon hade efter de hade skilt sig förstått vilken pärla han var. Han ville dock inte ha tillbaka henne eftersom han kände sig sviken och inte kunde lita på henne. Jag säger till henne, givetvis på skoj, att jag tar över ditt ex. Dagen efter pratar jag lite med honom på nätet men hans intresse verkar neutralt.

Igår var jag på Brassan tillsammans med Anna. Vi spelade en hel del Black Jack och det står en riktig snygging och spelar tillsammans med oss. Jag pratar några ord med honom och senare på kvällen kommer han  fram och bjuder upp, en riktigt kul kille som verkligen kunde dansa. Det visar ju sig efter ett par timmar att detta är mannen som jag talat med på nätet, ingen av oss hade känt igen den andre. Vilken rolig kväll vi hade och vilka goa skratt vi fick!! Så ska livet vara jämt!

Kommentarer
Postat av: petra

Du va alltså på brassan i går och jag på harrys...hehe, nästa gång jag ska till Borås måste jag ju kolla med dig om du ska ut så vi kan sammanstråla :) Fanns dock inga fina pojkar på Harrys...lr jo en som ser rätt ok ut :)

Kram

2009-08-10 @ 00:14:28
URL: http://www.metrobloggen.se/petra74

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0