Dagen som går

Insåg redan igår att det är mi sista sjuskrivningsvecka, vad tiden har gått fort. Just nu har jag en riktigt elak urinvägsinfektion så förmiddagen har ägnats åt telefonsamtal till vårdinstanser. Har också bokat en tandläkartid då jag tror att jag fått ett hål i en tand efter alla värktabletter, vilka ger muntorrhet, som jag ätit under våren.

Idag skulle jag vilja ha massa energi för att städa och tvätta men det får bli en lugn dag med mycket vila.

(BILD:PRIVAT)

Jakobs rum som ska göras iordning!!!

Kommentarer
Postat av: Morbror

Sedär - visste inte att Jakob tagit över bokhyllan. Verkar passa bra där också! Ha det bäst och hälsa mor (hon är välkommen att ringa om fredag)!



//Bror

2009-08-24 @ 15:47:00
Postat av: Johanna

det blev ju snyggt=)

2009-08-24 @ 18:03:34
URL: http://tjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0