Dags för vågen...

Kom hem från Onyx för en liten stund sedan. Har kört ett riktigt jobbigt pass och fegade i princip ingenting. Trodde att det skulle vara värre än vad det var. Den första som mötte mig innanför dörren var den snygge och charmiga Ö och det gjorde ju inte saken sämre. Fick beröm för min nya kropp, han påstod att jag såg tio år yngre ut. Jag sträckte på mig å sa tack, tänk vad sådant värmer.

Fick frågan om jag vill vara med i deras reklam, kanske ska ta och tacka ja denna gången....förra gången jag fick frågan var jag inte så säker på att det var min grej. Det är jag väl inte nu heller men samtidigt kan det vara en kul grej och kanske kan jag få lite fina foton på mig själv?? Jag har ju svårt att bli bra på kort men med en riktig fotograf kanske det skulle gå hyfsat.

Jakob har ätit kvällsmat och avslutade den med maräng-swiss så han kommer väl vara hög på socker en stund så här blir det en uppesittarkväll. Kan ju hoppas på att det kommer något bra på TV ikväll.


(FOTO:PRIVAT)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0