En sådan där dag som man inte vill ha tillbaka

Dagen startade med att jag vaknade och kände mig hängig, min kropp är fortfarande inte 100 även om jag vill och önskar det. Efter en god och lång frukost blir det lite småplock och lite datornöje. Sedan går vi till stadsparken eller Jakob cyklar för det är det han har längtat efter.

Ser framför mig en timme i parken med min bok medans sonen roar sig med cykling och lite lek på lekplatsen. Fem minuter efter vi kommit dit börjar det regna. Drar oss till Åhlens där Jakob köper en riktig skräpleksak. Vi fortsätter flanera runt i affärer men hittar inget vi vill ha.

Hemkomna blir det middag som smakar ok, men inte mer....sedan ner till gymmet och kör ett pass rodd och ett pass cirkelträning halvdant. Jag orkar inte och har ingen inspiration. Kommer hem och röker en cigarett trots att jag har slutat, svaghet!!

Sedan vräker jag i mig kvällsmat så träningen är mer än förgäves. Jakob är på ett superskitdåligt humör och ställer till scener efter scener tills jag gömmer undan hans spelkonsoll och hotar han med både det ena och det andra.....


Usch, hoppas att glömma denna dagen mycket fort!!

Nu går jag och lägger mig!!

Kommentarer
Postat av: Åse Ekdahl

Been there, done that...

Tyvärr är det väl de stunderna man kommer ihåg mest och inte gosestunderna när allt funkat som det ska...

Kram på dig dockan

2009-08-13 @ 10:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0