Farligt att vara ensam...

Jag har längtat efter denna dagen ett tag nu, den dagen då Jakob börjar skolan igen och vi får vardag igen...trodde jag! Här sitter jag nu ensam och har ingen kraft eller energi. Skulle behöva plocka, dammsuga och ringa samtal till tandläkaren då jag tror att jag har hål i en tand pga all medicinering och dessutom ringa till min cancerläkare då jag känner att jag fortfarande inte är frisk. Inte så att jag har fått tillbaka min cancer, så tänker jag inte utan att sista operationen inte blev bra; fortfarande fungerar inte kisseriet och det är tänkt att jag ska börja jobba den 1/9??!!

Det bästa är ju att få tillbaka vardagen men när jag känner som idag vet jag inte hur jag ska orka, är så trött och orkeslös. Känns som om jag är en ballong som varit uppblåst till bristningsgränsen och att sedan någon har släppt ur luften alldeles för snabbt!!

Jag skulle behöva att livet stannade av ett par veckor, jag behöver tid för återhämtning utan en massa måsten!!

(FOTO:GOOGLE)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0