Här händer det saker....

Är ju vansinnigt trött idag och skyller det på vädret, infektionen och antibiotikan. Så med full rätt hade jag kunnat ligga kvar i sängen hela dagen och bara stönat och sagt "jag är sjuuuuuuk" men som duktig husmor har jag plockat undan, diskmaskinen är på åsså den stora bedriften marsvinsburen är rengjord..... Jag har inget emot att göra rent i buren men varje gång jag ska göra detta så förväntar jag mig att marsvinet ska attackera mig. Jag har ju själv haft marsvin som liten och var då inte alls rädd och dessutom är det så att detta marsvinet inte bits men ändå är jag lika darrig varje gång, men nu är det ju gjort och förhoppningsvis om en vecka när det är dags att göra rent igen är sonen hemma och lyfter ut marsvinet ur buren innan rengöring.


(FOTO:PRIVAT)
Alvin det älskade och fruktade marsvinet ;)

Kommentarer
Postat av: Bror

Haha - Alvin ser allt lite mordisk ut :-)



Kramar från bror!

2009-08-04 @ 17:39:49
Postat av: Alina

Hoppas du får en trevlig tisdagkväll! =) kramar

2009-08-04 @ 17:57:27
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: c

2009-08-04 @ 18:05:34
Postat av: carro

gud va fin blogg :D har du gjort designen själv?



Kram

2009-08-04 @ 18:05:44
URL: http://carrobruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0