Kalas och party

Vi började ju dagen på Almenäs och senare på eftermiddagen var jag en sväng i Knalleland och köpte lite nya kläder. Sedan var det snabbt hem för en dusch och klädombyte och efter det möttes hela tjejgänget upp på Babbels. Vi åt tapas, riktigt gott!!

Sedan gick vi hem till mig i ett par timmar för att sedan ta en promenad till Grand och dansa loss till Jill Johnson som sjöng för oss!!

Och jag har haft rätt länge nu: hon är med barn!! ;)

(FOTO:PRIVAT)

Syns ju verkligen att jag har varit på stranden, högröd i ansiktet, haha!!


Kommentarer
Postat av: Åse Ekdahl

Du ser ut som en riktig dofsa!!!

Som en modell som är sommarledig från Milano...

Kram på dig och hoppas att ni hade det kul

2009-08-09 @ 15:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0