Längtan....

Jakob är sedan två veckor hos sin pappa och firar semester. Visst är det skönt att vara barnledig men så hemskt när man längtar efter sitt barn så att hjärtat håller på att spricka. Pratade med honom igår och han har också hemlängtan men samtidigt hördes det att han hade en bra semester. Just nu är han i Dalarna i farmor och farfars stuga och fiskar. Han berättar de allra värsta fiskarhistorierna och skrävlar som de allra värsta fiskarna, undrar vad det ska bli av den lille sonen!!?? :)

Hoppas i alla fall att han snart kommer hem igen så vi kan kramas och njuta av varandra. Han och jag har ju tillsammans bestämt att vi ska åka utomlands en vecka under hösten och då får vi ju verkligen kvalitetstid!!

(BILD: PRIVAT)

Denna veckan har jag inga stora planer, borde ta tag i min lägenhet och städa men har inte riktigt lust. Blir nog en vecka med massa vila. Egentligen skulle jag börja träna idag och hade bokat in mig på ett pass men efter tio timmar på akuten igår och en diagnos på en urinvägsinfektion på väg upp i njurarna så blir det vila några dagar till och så länge jag inte kommer igång med tränandet så kommer jag att vara slö och muskel lös.

Nu dags att släppa tangenterna en stund och göra lite nytta, t ex äta lite..... På återseende!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0