Nervositet....

Pratade alldeles nyss med min cancerläkare i Göteborg. Hon avslutade samtalet med att säga att hon håller tummarna för mig att det ska gå bra imorgon, tycker att läkaren ska sjukskriva mig och vara tydlig med vad de tror att de tar i tid att rätta till och att jag ska återkomma till henne i nästa vecka och berätta hur de gick och hur de ska gå vidare.

Detta samtalet gjorde mig bara nervös. Jag kommer knappast kunna sova gott inatt men det spelar ju inte så stor roll egentligen men jag hade verkligen hoppats att allt med detta och sjukvården var slut nu och nu känns det som allt börjar igen.

Jag vill bara åka bort. Ta med mig Jakob en vecka och bara lägga oss på en strand och njuta av sol och värme.

Resorna är ju billiga nu och jag är ledig och Jakob skulle säkert få en evcka ledigt från skolan men det är en massa andra saker som jag inte bara kan lämna.

Tyvärr, så det får vänta även om det verkligen skulle behövas NUUUU!!

(BILD:SUPERSAVER)

Kommentarer
Postat av: Nilla

Jag hoppas jämt att det snart ska vara klart så jag vet hur du känner. Framför den biten allt aldrig veta när det blir klart. Men även detta med sömnen känns igen.

Tänker på dej och kramar om dej och önskar dej en bättre dag imorgon

2009-08-26 @ 18:16:46
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2454

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0