Nu kommer prövningen...

Tredje dagen jag är rökfri och idag har inte morgonen varit så jobbig med abstinens men nu ska jag ut och prövas. Solen skiner ju idag från en blå himmel så jag ska till stranden med min vän Catta. Hon har också slutat röka i dagarna och har samma abstinens som mig. Idag ska vi ligga där och titta på varandra och minnas den gamla goda tiden då vi båda var rökare.....

Det som är tur är att det inte finns några cigaretter att köpa i kiosken så jag hoppas verkligen att detta blir ännu en rökfridag och lyckas jag blir det bonus i spargrisen idag.....



(FOTO:GOOGLE)

Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Jag håller tassarna att ni härdade ut där på stranden du och din vän. Du kommer klara detta, du är en STARK kvinna som t o m besegrat cancer, så då kan du besegra en äcklig stink pinne också ;-)



Jag tror på dig i alla fall!



Kramkalas

//Svägerskan

2009-08-05 @ 15:37:26
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0