Shopping

Äntligen hittade jag höstkappan. En halvlång svart kappa som kommer att bli perfekt i höst till och från jobbet. Jag är så nöjd och som en extra bonus var det halva priset på den, helt otroligt.

En massa annat hamnade också i påsarna igår. Fick köpt papper till Jakobs bänk och skolböcker, pennor och skrivbordsunderlägg.

Sedan hann jag med att tvätta också på kvällen men var förmodligen helt trött i hjärnan för jag glmde att sätta på både tvättmaskin och torktumlare vid ett flertal gånger.

Jakobs skoldag hade gått bra och han var nöjd med att ha börjat skolan igen trots att hans bästa kompis nu har flyttat.
(FOT:PRIVAT)


Kommentarer
Postat av: Åse Ekdahl

Vilken superfin bild på mitt goa gudbarn! Gott att han tyckte att det var OK fast M har flyttat.

Kram till er båda!!

2009-08-21 @ 18:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0