Shopping

Igår var vi på Ikea och handlade loss, jag och mina vackra, goa och underbara söner. Den store sonen håller på att göra om hela sitt hem så han handlade ordentligt. Jag fick köpt ett nytt köksbortde efter min eskapad för ett halvårsedan då jag höll på att elda upp hela min lägenhet då jag var morfinpåverkad!

Dessutom fick jag köpt en hatthylla, förvaringslådot och två uppläggningsfat så nu är jag nöjd förutom att saker och ting ska skruvas ihop och jag äger ingen skruvdragare.

Min bror kommer ner under kvällen eftersom han ska på bröllop i trakten så jag ska få låna hans skruvdragare, kanske börjar bli hög tid att införskaffa en då det kommer att bli mycket skruvande ett tag framöver.....

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Önska dig en skruvdragare i födelsedagspresent vet ja :-D

2009-09-07 @ 12:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0