Vi klarade det.....

En lååång, hääärlig dag på stranden är till ända och trots massa nikotinabstinens så klarade vi det. Mickan kom och hämtade oss och körde oss hem och utanför Cattas tände hon en cigg men inte ens då kände jag att det var dags att bryta mitt löfte till mig själv, hade jag nu klarat hela dagen så ska jag ju minsann klara kvällen med, det innebär ju visserligen att jag duschar och går och lägger mig redan klockan sju men vad gör det! Jag är ju sjukskriven och barnledig så det är väl bra att passa på att vila, hoppas att det kommer någon bra film idag som jag kan kolla på!


(FOTO:GOOGLE)

...och ett bevis på att jag badade idag.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0