2009


.....året ska summeras och jag vill inte. Försöker njuta och lyssna på alla vänliga själar som säger att nästa år kommer att bli ett fint år.....Men jag gråter, saknar så många dagar detta året och vågar inte tro på att nästa år ska bli gott....

Jag tänkte ringa till kirurgen igår och fråga om jag kunde få mina provsvar men klarade inte ens att utföra det, vill jag veta??? Förmodligen inte. Jag försöker verkligen leva i nuet, men jag lovar dig, dey är så svårt!! Mina tankar pendlar mellan att "allt löser sig" till "inse faktum"...Jag är inte stark, jag är inte oslagbar...jag vill bara få ha det bra! Jag vill vara frisk!!!

Den 12 januari kommer nästa besked men redan nu förstår jag genom min kropp att jag inte får min önskan uppfylld....känslan av att ge upp kommer gärna genom min kropp och mina tankar MEN mina egna "små" underver; mina barn....får mig att vilja leva!

Såååååååååååå..."banala" önskningar inför 2010:

*ALLA ska få vara friska
* mina barn ska ha det BÄST
* Alla ska få ha det bästa i livet.....och

jag vill älska och älskas!!!!!!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0