Feelgoodkänslan

Härligt med snö, jul och att få tid att umgås med nära och kära. Kommer att sakna min älskade dotter denna julen då hon inte kommer att fira med oss eftersom hon jobbar hela julen, men sänder henne massa tankar och får väl lära mig att jularna kommer förmodligen se ut så emellanåt eftersom barnen blir äldre och skaffar en käreste och vill fira jul tillsammans med dem.

Just nu känns mitt liv som det går på räls. Jag är ju en person som har svårt att slappna av i den känslan eftersom det alltid känns som om något jävligt lurar bakom hörnet men jag hoppas att få leva i detta åtminstone fram till läkarbesöket den 12:e januari. Jag känner att kärleken botar mycket av min smärta, vem har tid att vara sjuk när man njuter ;))

I det lyckorus som jag lever i nu vill jag gärna stanna kvar. Älskar och älskas, bättre kan man inte ha det....

Alla mina önskningar till julen är helt enkelt uppfyllda och låt nu det få vara så!!

(FOTO:PRIVAT)
Så här glad och så här bra mår jag nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0