Tillbaka igen....

Skriver ju inte speciellt mycket på min blogg men läser ju andras bloggar och känner att jag vill dela med mig för precis så här är det:

Lotta Gray-vimmelmamman

Denna veckan har inte startat bra för min del och jag orkar inte visa människor i min omgivning hur dåligt jag mår. Jag vill bara vara själv och dra täcket över huvudet, slippa känna, slippa vara.....


På måndag är det ny operation. För er som känner mig så vet ni ju att detta förmodligen var väntat eftersom min vänstra njure inte fungerar, dvs det är inget flöde genom den.

Jag hoppas ju att operationen ska gå snabbt och smärfritt men vaknade idag med en stark oro för vad som kommer hända: hur mycket smärta kommer jag att ha, ska jag ha kateter igen och har min cancer kommit tillbaka???

Försöker att inte fundera och försöker att inte oroa andra men min njure gör ont, mitt underliv beter sig underligt.....hoppas att få svar på mina frågor på måndag men just idag känns det långt dit.


Orkar inte jobba, orkar inte ha något socialt liv, orkar inte upprätthålla något just nu och längtar till torsdag då prinsen åker till sin pappa så jag slipper hålla garden öppen......vill bara vara själv!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0