23:de december

Har en akuttid bokad på KK. När jag kommer in i undersökningsrummet säger läkaren att jag har sökt mig till dem då jag har framfall.....NÄ, säger jag.....jag har kommit hit för att något inte står rätt till och att jag vill att en läkare ska undersöka mig......Jaha, säger han.....lägg dig på britsen då så ska jag undersöka dig......

Jag ligger på britsen en kort stund medans läkaren försöker undersöka mig......Han säger: Har du såååå ont....Ja, svarar jag. Du kan klä på dig igen, säger han för jag kan inte undersöka dig utan du måste sövas för att kunna undersökas då du har så ont.

Jag klär på mig och frågar han vad det kan vara, han svarar att han inte vet vad det kan vara men att det inte ser bra ut!!

Min fråga till honom innan jag lämnar rummet för att få en operationstid är: "Kan det vara framfall??? Och han svarar: Absolut inte!!!!

Jag lämnar rummet och får en operationstid bokad en vecka senare då det anses akut att undersöka mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0