Äntligen fredag

Så då var äntligen denna vecka gjord, nu ska jag bara genomlida helgen också innan jag får besked från läkaren angående provtagningen. Men helgen hoppas jag ska vara full med massa vin och härliga människor.

Ska åka ut till min väninna Ida i eftermiddag och där bjuds det på gott sällskap, middag och vin...mys, mys....Jag kommer att sova över där för imorgon ska vi putsa fönster och städa lite..

Jag och Ida byter nämnligen tjänster: hon sköter min ekonomi och försöker få den på fötter efter att den har haltat lite efter att den gjorde en vurpa för ett tag sedan och jag hjälper henne med städning i hennes hus då hon har kommit lite efter den efter flera månaders dubbelarbete förra året halka efter med den.

Jag har haft en riktigt lång sovmorgon idag, har sådan oro i kroppen så jag somnade inte riktigt förrän strax efter sex imorse så jag känne mig mer utvilad än vad jag någonsin har gjort denna veckan.

Kanske passar det bra med träning då efter lunch, får se hur jag gör men eftersom det som vanligt inte kommer att bli någon träning i helgen så kan det ju vara gott att avsluta vardagarna med det.....

(FOTO:GOOGLE)

På bilden: min personliga tränare nu för tiden...en egen wellnesnyckel!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0