Dagarna innan jul....

Ringde till KK den 18 december då jag kände att min kropp inte mådda bra. Sköterskan jag talade med var säker på sin sak: du har fått framfall......jag stod på mig och sa att jag måste få komma på en undersökning då jag hade en oro för att allt inte stod rätt till. Hon fortsatte att tala om att jag hade framfall, jag ifrågasatte om hon verkligen kunde sätta den diagnosen via telefon.....hon var påstridig...jag talade om för henne att om jag inte får komma till KK kommer jag att kontakta akuten under julhelgen då jag känner på mig att något är fel och även om det något så "ickeakut" som framfall så vill jag träffa en läkare som undersöker mig.....och jag kommer då at tala om för de på att akuten att jag har kontaktat KK men att jag inte får komma dit.....

Jag fick en tid den 23/12.....om jag kunde komma då...................

Klart jag kunde kmma, jag var ju orolig....och hade ringt för att få en tid................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0