Lördag del 2

Ja, så då var jag framme vid dagens begivenheter....

Blev väckt av Mickan strax efter nio och fick en riktigt god frukort som min kära vän Micke hade ordat med viss hjälp av Mickan.....ägg & bacon, färska frallor med salami och brieost.

Sedan satte vi oss i bilen och drog ner till världsmetropolen Svaneholm för att passa Idas och Magnus tre barn, Mille 3 år och tvillingarna Wilmer och Freja, två år strax....Släppte iväg deras goa föräldrar som skulle åka iväg med ett annat par för att njuta av varandra och vara barnlediga. Jag och Mickan klädde på barnen och åkte in till stan för de två ambitiösa barnvakterna hade bestämt sig för att ta med sig barnen till badhuset(hur tänkte vi???)

Väl inne på badhuset ville inte Wilmer bada då det var för kallt, Freja ville bara åka rutchkana hela tiden och lyckades vid två tillfällen hamna under vattnet, Mille trodde att han klarade sig själv på badhuset och gick runt som om han ägde stället och Jakob ville hoppa från trampolinen. Detta innebar att jag och Mickan verkligen hade fullt upp men det gick bra då vi är ett gott team. Efter att ha duschat tre tjuriga barn som inte ville tvätta sig och inte få vatten på sig och gnällde för att de frös åkte vi vidare till Mc Donalds där de tre tjuriga barnen förändrades totalt, tre underbart goa, charmerande och skojfriska barn åt som de aldrig sett mat innan, verkligen uppskattat av alla barnen. Sedan tillbaka i bilen och då slocknade de två yngsta barnen, när vi sedan väckte dem så vaknade de snabbt och var tillbaka med sitt goda humör. Taco till middag och lite TV-tittande så var det dags att lägga barnen och alla somnade på mindre än tre minuter, tror knappt de hann lägga sina små söta huvuden på kudden innan de somnade.

Verkligen helt underbara ungar, men det är ju som Mickan säger: klart att de är vackra och underbara med så goa föräldrar!!

Nu är det dags att slappa lite innan det är dags för oss att gå och lägga oss då vi har en lång dag imorgon också med de små ljuvliga barnen!!

(FOTO:PRIVAT

Min egen lilla prins......

Kommentarer
Postat av: Mira

Ååååååååååå det må jag säga var en händelserik dag!! Och va hungrig jag blev, både på McDonalds-käk OCH tacos...



Vilket underbart foto på grabben din!! Han har ju att brås på!



Kram på dig, din lilla toka!

2009-03-01 @ 16:26:37
URL: http://mirizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0