Så nu är det.....

HELG................och nu ska det njutas.....jag kom hem för en stund sedan från gymmet där jag körde ett träningsprogram som jag inte hade kört tidigare och som jag trodde innehöll lite styrketräning men det var bara kondition idag, men å andra sidan gör det inget för det blir ju lite styrketräning under passet ändå vilket känns i mina muskler nu.

Efter träningen tog jag en lång go dusch på gymmet och tjyvlyssnade på de vältränade killarna i bastun, tänkte gå in och sätta mig där en stund men kom på att de nog inte hade uppskattat en rödmosig valross bredvid sig i bastun så jag hoppade det.

Efter att nu ha fått i mig lite av min Flygande Jakob från gårdagen tänkte jag lägga mig å kolla TV och vila lite, det har sina fördelar med att vara sjukskriven;).

Sedan drar jag till Ida vid fem så några minuter i vågrät ställning sk bli skönt nu!!

(FOTO:PRIVAT)

Min "Flygande Jakob" som ska fira helg med sin pappa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0