Det blir bara bättre och bättre....

Har fått brev från min cancerläkare på Sahlgrenska, de hittade ingen cancer denna gången. Så underbart! Nu kan jag andas ut ett halvår innan det är dags för nästa kontroll......

Känns verkligen som jag är på väg tillbaka men det känns som oro i buken, som om något är löst i magen......Jag vilar mig igenom de flesta dagarna med små avbrott i vardagen då jag har hunnit med Falkenberg, Ullared, Ikea och Liseberg.

Längtar efter att få komma igång och träna igen, jag har ju nu en kropp som är enkel att träna upp med anledning av min viktnedgång, så det ska bli riktigt skoj att komma igång igen. Har bokat ett pass på måndag, skulle gärna gå ner redan nu men jag har lovat Mickan att vänta, så på måndag kör vi igång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0