Kryssning & feber

Startade torsdagen tidigt och åkte på kryssning till Åland med 5 andra tjejr. Såååå roligt vi hade, alla tjejer var på superhumör, kryssningsvärdinnan uper, kryssningsvärden en riktig entertainer och ett superduperband som gjorde allt för att vi skulle få en bra kväll. Jag och Catta stupade i säng kl 02 för att vakna redan vid sju, inte lätt att veta vad klockan var då det var kolsvart i hytten utan fönster.

Åt frukost och vilade under förmiddagen, sedan var det underhållning igen och en go lunchbuffe. Vål iland var det dags att stiga på bussen igen och den långa resan tillbaka hem, men den gick bra den med och många goa skratt blev det.

När vi kom hem var vi alla sex helt utpumpade och skildes åt men lovade varandra att vi snart skulle göra om en liknande resa snart.

Jag somnade gott i min säng och vakande upp på lördagen och kände mig riktigt seg. Trodde hela dagen att det berodde på att jag tagit ut kroppen och upptäckte på kvällen att jag hade fått feber så jag hade en riktigt skön lördagkväll i sängen.

Vaknade tidigt idag och känner att jag är utvilad och mår mycket bättre, hoppas nu verkligen att det fortsätter på den vägen för idag kommer ju prinsen hem igen!!

(FOTO:PRIVAT)


Kommentarer
Postat av: Åse

Gott o höra att det var kul på kryssningen!

Kollade in sonens blogg, ser fram emot mer inlägg....

Nu är det inte långt kvar till den 15...Äntligen!!!

Kram på dig, vi hörs sen - PoK

2009-07-13 @ 13:48:39
URL: http://[email protected]
Postat av: Åse

Försökt ringa dig, allt bra?

Kram

2009-07-13 @ 22:34:48
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0